Gural Premier Belek

<
>
Vizualizeaza informatiile salvate
Realizeaza o noua cautare

Certificat de Excelenta Tripadvisor / Travelers Choice 2015 Tripadvisor Foarte bine Booking.com Gural Premier Belek a fost construit in stilul arhitectural traditional turcesc pe o suprafata de 130.000 m2 si a fost renovat in 2014. Hotelul Gural Premier Belek este situat la 35 km de aeroport, la 45 km de centrul orasului Antalya si la 1 km de statiunea Belek, pe malul marii.

Localizare

Hotelul Gural Premier Belek este situat la 35 km de aeroport, la 45 km de centrul orasului Antalya si la 1 km de statiunea Belek, pe malul marii.

Facilitati hotel

Gural Premier Belek a fost construit in stilul arhitectural traditional turcesc pe o suprafata de 130.000 m2 si a fost renovat in 2014. Acesta dispune de un restaurant principal,  baruri,  piscine exterioare, Aqua-park , cabinet medical, centru SPA & Wellness, lant de magazine, spalatorie, baie turceasca, sauna, sala de fitness, aerobic, volei pe plaja, baschet, fotbal pe plaja, darts, program de animatie, discoteca, internet Wi-Fi, masaj, terenuri de tenis, lectii de tenis , biliard, sporturi nautice, piscina si loc de joaca pentru copii, mini-club, lunapark. Plaja este proprie cu nisip fin.

Facilitati camere

Hotelul ofera mai multe tipuri de camere: 266 deluxe (32-37m2) , 108 deluxe family (55-63m2), 52 deluxe superior suite (64-66m2) , 62 deluxe superior family suite (90-100m2) si premier pool residence cu unul sau doua dormitoare. Camerele deluxe ofera parchet, televizor LCD, coneziune wireless gratuita, telefon in camera si baie, seif, aer conditionat, meniu de perne, minibar, set pentru ceai si cafea, baie/cada cu jacuzzi, uscator de par si balcon.

Sport & Divertisment

Echipa de animatori a hotelului ofera spectacole de dans si muzical-uri renumite, toate puse in scena pentru distractia oaspetilor sai. Pentru iubitorii de sport sunt puse la dispozitie 8 terenuri de tenis, lectii de tenis, volei pe plaja, centru fitness, tenis de masa, lectii de yoga, lectii de fitness si dans, darts, boccacia, aerobic, pilates, gimnastica acvatica, rodeo, sumo wrestling , sporturi de apa si lectii pentru : surf, navigare, catamaran, ski pe apa etc.Aquapark-ul este unul dintre cele mai mari din regiune si este construit pe 15.000 m2 si are urmatoarele facilitati: 5 piscine, 8 tobogane pentru adulti, 7 tobogane pentru copii de mai multe varste si o piscina cu nisip speciala pentru infanti.
 

Drinks & Food

Resort-ul pune la dispozitia clientilor  restaurant principal si restaurante a-la-carte precum si o patiserie si 7 baruri.

Facilitati copii

Cei mici se vor bucura de un HappyLand Club (0-17 ani) unde copii pot sta de la ora 10:00 la 23:00 sub supraveghere profesionala unde se pot juca in camere interioare si exterioare pline cu jucarii si jocuri, se vor distra la locul de joaca special pentru copii, la piscina , piscina cu nisip, piscina cu valuri dar si la toboganele de apa speciale pentru cei mici sau la mini disco.

Spa & Wellness

Hotelul dispune de un Spa Wellness ce ofera hamam, sauna, mai multe tipuri de masaj, coafor, centru de sanatate si salon de frumusete toate menite pentru relaxarea deplina a clientilor.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie

Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.

Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarcerii
Pasaportul poate fi temporar sau electronic
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare  pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Localizare

Hotelul Gural Premier Belek este situat la 35 km de aeroport, la 45 km de centrul orasului Antalya si la 1 km de statiunea Belek, pe malul marii.

Facilitati hotel

Gural Premier Belek a fost construit in stilul arhitectural traditional turcesc pe o suprafata de 130.000 m2 si a fost renovat in 2014. Acesta dispune de un restaurant principal,  baruri,  piscine exterioare, Aqua-park , cabinet medical, centru SPA & Wellness, lant de magazine, spalatorie, baie turceasca, sauna, sala de fitness, aerobic, volei pe plaja, baschet, fotbal pe plaja, darts, program de animatie, discoteca, internet Wi-Fi, masaj, terenuri de tenis, lectii de tenis , biliard, sporturi nautice, piscina si loc de joaca pentru copii, mini-club, lunapark. Plaja este proprie cu nisip fin.

Facilitati camere

Hotelul ofera mai multe tipuri de camere: 266 deluxe (32-37m2) , 108 deluxe family (55-63m2), 52 deluxe superior suite (64-66m2) , 62 deluxe superior family suite (90-100m2) si premier pool residence cu unul sau doua dormitoare. Camerele deluxe ofera parchet, televizor LCD, coneziune wireless gratuita, telefon in camera si baie, seif, aer conditionat, meniu de perne, minibar, set pentru ceai si cafea, baie/cada cu jacuzzi, uscator de par si balcon.

Sport & Divertisment

Echipa de animatori a hotelului ofera spectacole de dans si muzical-uri renumite, toate puse in scena pentru distractia oaspetilor sai. Pentru iubitorii de sport sunt puse la dispozitie 8 terenuri de tenis, lectii de tenis, volei pe plaja, centru fitness, tenis de masa, lectii de yoga, lectii de fitness si dans, darts, boccacia, aerobic, pilates, gimnastica acvatica, rodeo, sumo wrestling , sporturi de apa si lectii pentru : surf, navigare, catamaran, ski pe apa etc.Aquapark-ul este unul dintre cele mai mari din regiune si este construit pe 15.000 m2 si are urmatoarele facilitati: 5 piscine, 8 tobogane pentru adulti, 7 tobogane pentru copii de mai multe varste si o piscina cu nisip speciala pentru infanti.
 

Drinks & Food

Resort-ul pune la dispozitia clientilor  restaurant principal si restaurante a-la-carte precum si o patiserie si 7 baruri.

Facilitati copii

Cei mici se vor bucura de un HappyLand Club (0-17 ani) unde copii pot sta de la ora 10:00 la 23:00 sub supraveghere profesionala unde se pot juca in camere interioare si exterioare pline cu jucarii si jocuri, se vor distra la locul de joaca special pentru copii, la piscina , piscina cu nisip, piscina cu valuri dar si la toboganele de apa speciale pentru cei mici sau la mini disco.

Spa & Wellness

Hotelul dispune de un Spa Wellness ce ofera hamam, sauna, mai multe tipuri de masaj, coafor, centru de sanatate si salon de frumusete toate menite pentru relaxarea deplina a clientilor.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie

Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.

Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarcerii
Pasaportul poate fi temporar sau electronic
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare  pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.